6/08/2014

Apie mane

Sveiki :)

Aš esu Jurgita.
Pirmiausia save vadinu dviejų nuostabių dukryčių mama (kiekvienai mamai jų vaikai patys nuostabiausi, ar ne? :) ). Tai jos mane paskatino užsiimti visokių grožybių kūrimu :) Tai nutiko labai natūraliai ir netikėtai. Tiesiog vieną dieną eilinį kartą siuvau vyresniosios dukrytės bebaigiančius nukristi plaukų gumelės papuošimus. Ir staiga mano galvoje gimė mintis (kaip per animacinius filmukus rodo, kad lemputė užsidega virš galvos, taip ir man buvo :) ). Galvoju, juk galėčiau savo mergaitėms pati kažką gražaus padaryti. Tikrai, pamaniau, tai neturėtų būti sudėtinga.

Ir ką gi. Pabandžiau. Ir patiko. Net labai patiko. Patiko pats kūrybinis procesas ir mane pačią nustebinęs galutinis rezultatas. Tikrai nesitikėjau galinti kažką tokio padaryti. Tai buvo pati paprasčiausia rožinė ( dukrytės mylimiausia spalva :) ) roželė su perliukais viduryje. Nustebinau ne tik save, bet ir savo artimus žmones. O svarbiausia nustebinau ir labai pradžiuginau dukrą :)
Artimųjų ir draugų palaikymas bei tikėjimas manimi buvo ir tebėra didžiulis. Ačiū jums už tai!
Gal kažkam atrodys keista, kad paprasčiausios medžiaginės gėlelės gali nustebinti ir sužavėti kažką. Bet žmogui, kuris su rankdarbiais susidūręs buvo tik per darbų pamokas mokykloje, tai didelis dalykas :) Nesu praėjusi jokių mokslų susijusių su menais, daile, rankdarbiais ar panašiais dalykais. Bet visada traukė kažką bandyti, kurti, daryti. Tik niekad nerasdavau sau tinkamos krypties. Vis atrodydavo, kad tai ne man, kad nesugebėsiu, kad nepavyks. Ir va toks netikėtas atradimas be galo pradžiugino viltį beprarandančią širdį :) Pasirodo galiu kažką gražaus sukurti ir aš! :)
Dabar kuriu įvairius papuošimus pagal užsakymus. Stengiuosi, kad darbelis patiktų ne tik man, bet pirmiausia tam, kam jį darau. Į visus darbelius įdedu dalelę savęs, savo jausmų, savo širdies ir pačių geriausių palinkėjimų tam žmogui, kuriam mano kūrinėlis skirtas.
Mano pagrindinis darbelių puslapiukas yra Facebook puslapis Gita's Little Crafts. Taip pat galite užsukti ir į visai neseniai sukurtą mano internetinį puslapį gitaslittlecrafts.webs.com.
Ačiū, kad domitės ir tariu iki greito susirašymo ;)
Su meile Jums...
Jūsų Gita

P.S. O va čia mano pirmoji gėlelė, kuri vis dar puikiai issilaikiusi ir dažnai puošia dukrytės plaukučius :)


6 komentarai: